Better times.



Ligger i min säng och väntar på min storebror Christian som ska komma och hämta upp mig!
Vi ska dra och övningsköra, ska bli spännande för han är livrädd när han åker med mig, Hahahah!
Lillesyrran bakom ratten på HANS bil liksom.

Måste säga att han är en riktigt bra lärare trots att han är min bror, väldigt nogrann med allt osv. men de är bara för att han ska visa att han är så jävla duktig ;D Haha nee, han är bra han!
Ibland när vi kör och när jag har stannat,så sitter han bara och stirrar mig in i själen och funderar. Hahaha! Han är så elak! Precis som att jag inte vet hur man kör, men så är inte fallet. Tycker det är askul att köra bil.
Han tycker att min fot på gasen är mycket tyngre än den på bromsen och så är det nog. Hehe! ;)

Men han fick ur sig ett erkännande när vi skulle hem att jag faktiskt var riktigt duktig trots allt, SCORE!

Skulle träffat Maria också men blev för ont om tid så vi får ta det imorgon istället!
Saknat henne massor!

Nu hör jag någon som står och tutar utanför, måste springa.
Tjoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0