Tjejkväll hos Maya.





drog till skälby & hade en mysig kväll tillsammans med maya, hennes hund nös på mig halva kvällen.. HAHA fresh!!
vi låg i hennes säng och kollade på "säg att du älskar mig" & hip hip hora i brist på sinne för något seriösare.

vid 23 tog vi en promenad på säkert två timmar med hennes hund, gick och pratade problem bla, hahah! så kul!
sen gick vi spåret också i SKOGEN, hur fan tänkte vi där? JO maya; Vi har en hund och jag går i kampsport!
jag; ok då ... LIVRÄDD hahaha! "ska vi veeeeerkligen GÅ igenom skogen?" boo!

sen när vi kom hem igen la vi ut filtar på hennes gräsmatta och låg och skrattade åt allt möjligt och pratade buissness, kom fram till en hel del bra grejer. ;*

Hon tyckte de var så kul att varje gång nånting gick sönder eller blev förstört så sa jag " äsch det finns nytt på affärn " hahah, som TEX att jag hade ställt mitt vattenglas vid hennes dator. "ÅH TÄNK OM DET KOMMER VATTEN PÅ DATORN?!?!?" sen ba; What?? hahaha! aja, skit tråkigt för er kanske.


Och innan jag hade varit hos henne var jag hos pernilla min sis, jag skulle hjälpa henne med att fixa låtar på hennes ipod för hon är ju gun97 från stenåldern och tror att man måste STÄNGA AV datorn för att koppla upp på internet om anslutningen avbryts.. Hahahhaha! Så sjukt kul! "Jennie sluta mobba mig! bara för du är freak" sen satt jag där och fattade inte ett skit iallafall men de släppte efter ett tag, hon fick sin musik och jag var världens bästa.
Vi satt och hängde på hennes balkong hela dagen och åt god lunch som hon hade gjort och snackade en massa skit. Det är de enda jag gör med mina tjejer, snackar SKIT! haha.. Någon måste ju göra det också.

Sjukt bra måndag hur som helst, skrattat majoriteten av dagen as usual!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0