Work and work again.

Nog med tråkigheter, imåndags var jag och skrev på papers på mitt nya jobb!
Gillar stället SKARPT!
Alla var supergulliga och hjälpte mig hitta överallt och det är ju koder till alla avdelningar så det är mycket att ha i huvudet. haha! DOCK är de ju kul, att sist jag var där så hade det precis varit väpnat rån i närheten, och sist jag var där så snurrade det polishelikoptrar över halva himlen + att brandkåren var där.. haha YES!
Så kommer jag inte hem efter jobbet endag har jag väl blivit kidnappad eller nåt, hahha! nee.





Mitt schema under sommaren, SJUKT SKÖNT! Dock kommer jag få jobba nätter också, men det är inte uppskrivet än.
Då är man HELT ensam, boo..
Det känns lite läskigt faktiskt, det jag kommer göra medans alla sover är att dokumentera och läsa journaler.
Sen är det ju medicin som ska delas ut till höger och vänster men det här kommer bli sååå bra! Känner det på mig!

Bo kommer jag att göra på kungsholmen i min brors frus lägenhet. Underbart!
Sen efter sommaren ska jag gå min make up artist kurs som ligger på kungsan. WOHO! Har rätt många bollar i luften just nu men äsch, man lever bara engång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0