Träffade min sis.

Vaknade av att pernilla ringer & väcker mig " duu vi ses vid kvart i ett istället för tolv " klockan var KVART I TOLV när hon ringde, förstå om vi faktiskt skulle ha setts då. Vilken panik jag fick när jag kollade på klockan hahah!
tur att hon inte kunde förrän senare.

vad har vi gjort idag då?
snuttan hämtade upp mig hemma, vi drog till posten och hämtade ut ett paket nämligen min STUDENKLÄNNING! Sjukt snygg, dock får ni inte se den förrän den 10 juniiii ;D.

Nu är det bara skorna kvar, funderar på ett par sjukt snygga kilklackar från LOUIS VUITTON.
Får se hur det blir med den saken, har en hel del att fixa tills dess. Femhundra behandlingar, mycket som ska köpas hit och dit, fixas och babla.

Back to pernilla, vi drog till apoteket för jag var tvungen att ordna en viktig sak därefter körde vi ut till en skog och gick en prommis. pratade om allt möjligt, har inte träffat henne på ett par månader, och vi som sa att vi skulle ses MINST en gång i veckan.. haha ja säkert!
beställde en pizza som vi delade på, seriöst fattar inte vad som hänt med mina matvanor. är aldrig hungrig eller nåt sånt och det är ju inte så bra det heller men haha ja vad gör man.
och hon är som en riktig gammal kärring, vill fika efter fika efter fika. Först åt vi den där pizzan, och då skulle vi baka helt plötsligt, och därefter fikade vi ett ex antal ggr till. rullade nästan hem.

Är det något jag älskar så är det att vi har sån otroligt bra relation, hon har funnits i mitt liv sen den dagen jag föddes. Så kallar henne alltid för min syster + att vi är lika puckade bägge två.
som idag, kom vi in på att vi tjejer aldrig säger ifrån. Eller aldrig och aldrig, det beror ju på sammanhanget.
men som hon hade varit i skolan och dom delade ut papper i klassrummet, hon fick inte ett enda för att den "fula tjockisen" (HAHA) skulle ha TRE papper, TRE! men pernilla sa inget. och då kom vi bara in på det hur mycket man säger ifrån egentligen. Att man får mer respekt när man säger ifrån samt vad man tycker och tänker.

Och vi kom fram till att jag är en väldigt svag tjäj, som aldrig säger ifrån någon och är en riktig stjärna.
Vilket jag tydligen skulle sluta med, hahaha!
Nej men som sagt, jag måste verkligen börja säga ifrån. Hon höll på att kissa på sig av skratt när jag berättade om att en gubbe på jobbet för länge sedan tog mig på bröstet och jag var i sån chock att jag ba; näe men sådär gör man väl inte! HAHAH!!! han tittade på mig som en hund.

Egentligen skulle jag drämt till honom, ok att dom är sjuka men bara för det betyder det inte att dom får bete sig hur som helst. Och så är det ju! Och nej klart jag inte skulle slagit till han men haha! Det minsta jag kunde gjort är ju att ha höjt rösten och sagt; VAD I!? men som sagt, FÖR chockad. Nu var ju det här ett braaa tag sen så man har ju lärt sig av sina turer hur man ska hantera dem.

Sis visade hur man på bästa sätt kunde battla med sina arbetskamrater om dem är dryga alltså fyfan vad jag skrattade hahahhaha! hon slog med näven i handen och ba; JENNIE FOLK SKA FÖRTJÄNA DIN RESPEKT KOM IHÅG DET, DOM RESPEKTERAR DIG INTE FÖRRÄN DU SÄGER IFRÅN, INGE JÄVLA LARV NU!" ... och jag kan verkligen inte se mig själv framför mig stå sådär och läxa upp folk, haha. Är för snäll helt enkelt. Står där och skakar av skräck ;D nee..
MEN ja KAN säga ifrån när det väl gäller, men bara det att jag borde göra det oftare. Sen har ju det också varit beroende på vem man muckar med, haha..

Vi hade kul iallafall, sjukt hur mycket vi skrattar. i love that girl! Vi drog till macken och köpte cigg, dock röker jag inte men hon gör, boo ;(( sen körde hon hem mig.


Juste min bror har nydligen köpt en lyxvilla med poooooool, gissa om jag var glad! haha, lär ju flytta in där.
Ne men min studentmottagning kommer iallafall att äga rum där, vilket blir perfekt!

Skit vad långt det här vart, haha! jaja, ni gillar ju att läsa om mitt liv så de borde ju inte vara några problem. och JÄDRAR vad läsare jag fått, hmm. Dock fattar jag inte varför, men det är ju bra i guess! ;D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0