Frukost

Kom hem för ca en timme sen, nu ligger jag i sängen och tar det lungt.
Bestämde ju med Maria att vi skulle ses så jag åkte dit vid 11, köpte med mig nybakat bröd så åt vi en stor god frukost och snackade en massa skit!
Riktigt mysigt och jag är så glad att jag har henne, världens bästa!

Vi satt där och pratade om en massa bekymmer och besvär ;) haha! vi tjattrar oavbrutet och är ett riktigt bra exempel på uttrycket hönsgård! och det måste ju låta rätt kul, skulle nån kille höra oss skulle han nog bara skaka på huvudet och tänka " brudar alltså " vilket jag kan tänka mig att hennes kille matte gör hela tiden. Hahaha!
Vi kan verkligen prata om allt och det känns så himla skönt!
Kom fram till att om vi hade varit på en öde ö hade vi definitivt haft fullt upp.

Och hennes katt englagun löper bokstavligen amok där hemma, hahaha! Mjauade heeela tiden och gick runt och var odrägligt villig. Sa åt henne; lilla gumman det gååår inte. Och hon tittade på mig som om jag kunde brinna i helvetet hahaaha! hon är jätte gosig. inte lätt att vara katt.

Anyways, nu ska vi börja umgås mycket mer och allt ska bli som förut! Är superduper glad!! (:
Känns som att jag umgåtts med helt fel människor på sista tiden, och jag har verkligen känt mig så malplacerad. Måste ta vara på mina fina vänner som vet hur man beter sig och att man faktiskt behandlar andra som man själv vill bli behandlad.

Undrar vad jag ska hitta på ikväll, ut och umgås med någon iallafall.
Tror det blir lilla vera, hon föreslog myskväll hos henne. Låter som en bra idé!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

love u girl! /Maria

2011-04-11 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0