JOHN ME.

Love is my drug, is my medicine
Stay with me honey,stay with me honey, stay with me
Love is my drug, is my heroin



när jag fastnar för en låt lyssnar jag inte på något annat förrän jag har tröttnat på skiten och aldrig mer vill lyssna på den igen. Så här är en liten remind note till mig själv, om några veckor kommer jag tänka "hur fan kunde jag lyssna på den där skiten?"
Men just nu kan jag inte bry mig mindre, älskar den.

klockan är alldeles för mycket, hade en rätt skön dag på jobbet. Inte så mycket stress, förutom sista tio minuterna då jag skulle gå hem, höll på att få en stroke.

Hade gjort klart allt jobb, lagt alla, gett alla mediciner, låst alla dörrar överallt sen satt jag ner arslet framför teven i allrummet och kollade på svensk maffia, då hör jag en massa konstiga ljud. Precis som att några står och för en diskussion så jag stänger av ljudet på teven och försöker förstå vart ifrån ljudet kommer ifrån och går ner i allrummet och ställer mig vid väggen och då hör jag massor med röster som skrattar, kollar runt och letar efter någon typ av radio men hittar ingen.
Lutar huvudet mot väggen och hör hur det dånar inne i lägenheten, TEVEN HAR ALLTSÅ KNÄPPTS PÅ!
& då till frågan, hur fasen gick det till ? Jag tröck av strömbrytaren men endå är teven på.

Och nej det kan inte varit hon som bor där inne för hon är sängliggandes och kan inte ta sig någonstans utan med hjälp av TVÅ i personalen.
Jag höll på att skita på mig, funderade på vad jag skulle göra. Skulle jag stänga av teven? FUCK NO!
Stängde av teven som jag tittade på sen bokstavligen kastade in kontrollen på kontoret och sprang ner till bottenvåningen där jag skulle rapportera om kvällen som gått. Hahaha booo! ;(

Mycket ska man vara med om.
Imorgon är det fredag whieeeeeeee, hoppas på att nått kul händer.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0