filmkväll med mami



Jag & mamma ligger i varsin ände av soffan och myser till två filmer med en massa onyttigheter.
Damn nu måste jag lägga pengar i tims glas-skål, vi skulle haft en "nyttig" månad, jo tjena gick ju väldigt bra, haha! Tjugo spänn för varje gång jag stoppar något i truten. Blir dyrt det här.

Anyways, den här filmen var definitivt inte bra kan jag ju säga. Handlade om någon teater, där ingenting är som det borde vara, affärer hit och dit, någon gubbe som springer där och tar bilder för att bevisa att dom missköter teatern, då han plötsligt själv blir fotad när han övernattar där med en sexbok på magen. Haha, ok man skrattar ibland, eller så är det jag som är så sjukt lättroad.

Nu ska vi sätta på den andra filmen, "i rymden finns inga känslor" får se om den är bra då.
Hoppas ni har en bra fredagskväll.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0