Gud vilken tråkig humor jag har. Men jag kan inte låta bli!

Tänk att du sätter dig på bussen brevid en karl, du sitter och läser din tidning och märker att din näthandske har fastnat i mannens gylf.





Och medans du förtvivlat börjar dra och slita allt vad du kan för att få loss handsken samtidigt som du är livrädd att människan ska vakna. Du tittar upp för att se om någon har märkt vilken situation du är i. Då du möter den här blicken.


Hur reagerar du?

HAHAHAHA!! ..............................  Alltså jag kan inte sluta spola fram & tillbaka femhundra gånger  bara för att få se detta, så otroligt fult! Hon tittar upp två gånger, och han bara sitter och blinkar åt henne hela tiden. jag dör vad kul!
Ur filmen morrhår & ärtor med Lena Nyman & Gösta Ekman.
SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0