Hos Dominique i Eskilstuna



I måndags tog jag tåget vid 11-tiden för att åka till min frisör & vän dominique, var där vid tolv tiden och körde igång direkt, blev super fin i håret! Är super nöjd!
Dessutom gjorde hon naglar på mig, vilket jag aldrig gjort på salong men de vart super fint. Känner mig som en prinsessa nu haha!

Vi hade riktigt mysigt, skvallrade, skrattade hela dagen, sen gick vi och köpte hämtmat från en kina resturang som ligger i närheten. Det vart friterad kyckling med ris och sötsur sås, mm <3!

Sen hjälpte jag henne att klippa extantions till hennes kund, samt svara i telefonen och lite sånt där. Haha man måste ju ställa upp!

Vid sju tiden låste vi och åkte iväg till rusta för domi skulle köpa en öppen spis som var riktigt nice!
Därefter tog vi en sightseeing runt halva e-tuna innan hon körde mig till stationen.

Super bra dag!
Önska att vi sågs mer ofta bara,boo! ;((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0