If you really want more, scream it out louder.

Har blivit knäpp i den här låten, jag hörde den på jobbet & där fastnade den. Sen vet jag inte om det hjälper att den går på repeat om och om igen.
Men det är ju iofs bra, för så som jag fungerar kommer jag att HATA den imorgon eller dagen därpå, haha.

Jag fattar inte vad mitt problem är, jag verkligen HATAR sån här musik annars. Det enda jag lyssnar på är .. hårdrock nemen typ + techno och andra remixade låtar. eller va tusan jag vet inte ens vad jag lyssnar på, egentligen lyssnar jag på det mesta MEN inte sånt här. aja. Den är  bra, i ett par dagar som sagt.

If you really want more, scream it out louder,
Get it on the floor, bring out the fire,
And light it up, take it up higher,
Gotta push it to the limit, give it more.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0