Inpackning & mys.



Jag la i en hårinpackning på mig & baby vilket verkligen behövdes. Boo mitt stackars hår ;(( men så är det när man envisas om att vara VIT i håret. Haha!
Nu är jag iallafall hemma igen, har varit hos skrutten hela veckan. Back to reality = work,skola och ännu mera jobb. Ska börja min praktik denna vecka också, inom psykiatrin vilket ska bli väldigt spännande.
Redan imorgon ska jag börja med att jobba ett kvällspass från 15-21:30 på trumslagarbacken.
Måste slinka in på ICA också och slänga in ett paket.
Har saknat min lilla kaniiiiiin så mycket att jag har kramat&pussat ihjäl honom hela kvällen.

Puss

Kommentarer
Postat av: rysschenko

sluta göm ansiktet snyggo!

2011-03-09 @ 21:14:37
Postat av: Jennie svarar;

naaw söt du är! <3

2011-03-10 @ 20:31:44
URL: http://www.mijdo0h.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0