Little girl.



Seriöst, hur bra var mina bröder på att ta hand om mig egentligen när jag var liten? hittade den här bilden och man riktigt ser ju hur jag kämpar för mitt liv där med lilla handen för att inte ramla omkull! så jävla dåligt!! och jag har knappt en tråd på kroppen. Hahahaha!



dady & jag 93/94?



Pappa Matte idag, hahah! vilken DIFFERENCE!
världens bästa pappsen.
Så mycket du har fått stå ut med under alla år, bråkiga tonåringar som slåss, gapar&skriker var och varannan dag över datorer och telefoner. Han fick alltid hoppa emellan när jag och mina bröder låg och höll på att slå ihjäl varann på golvet i hallen. Vi slog varann riktigt illa också JÄMT var det så.  Hahaha! jag vann jämt & pappsen var alltid på min sida. ;b Den ena satt där med en bomullstuss i näsan eller en stor påse med is lagt över världens bulor både här och var medans den andre fick som den ville.
Några rivsår hade ju ingen dött av.

Minns en gång när jag var typ 13 så ringde jag honom på jobbet och ljög och sa att dom slog mig där hemma BARA för att han skulle komma hem så jag skulle slippa vara ensam tillsamamns med dom. Vilken cirkus.  Hahahaha hur sjukt är inte det?? Men nu är alla stora och har flyttat hemifrån, förutom en utav alla 4, och nu flyttar jag med. Sjukt.

OK KLOCKAN ÄR TRE MINUTER I SJU PÅ MORGONEN, Jag har inte sovit en blund och ska upp och övningsköra, kommer ju gå skitbra. godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0