the happiest girl in the world.

Mycket som står på schemat nu.

Anställningsintervjuer - varav en nu på fredag.
Bilkörning - måste kirra körkortet på typ två månader,
Jobba arslet av mig och få ihop money till min utbildning på 100 tusen.
Fix med den nya lägenheten i sundbyberg - LYCKLIG.SE
Boka tid för tatto
Göra klart alla uppgifter i skolan
Ordna med studentkläder - DET ÄR TVÅ MÅNADER KVAR JAG DÖR.
Säga upp mig från ett utav mina jobb
Fixa gymkortet på 24/7

Ja ni ser ju, livet för mig har bara börjat.
Nu ligger allt framför mig, är så otroligt glaad.

Imorgon ska jag dra ut min storebror för att köra med honom, vilket blir ju väldigt spännande haha!
Och han är väldigt "så här och såhär ska det vara" får se om jag kan uppnå hans krav och förväntningar. Hah. ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0