Finska fyllon i Sundbyberg.



Helgen började med att jag blev förföljd av något pervo till indier på pendeln till ö-tälje som betedde sig helt cp, frågade om mitt nr, var jag bodde, vad jag hette blablabla. trots att jag ignorerade han fortsatte han att prata med mig och höll på. och han skulle av i rönninge men satt kvar?? Dock försvann han när jag gått av och sprungit till en fin person som skyndat sig dit för min skull haha. vilka psykos det finns, ibland undrar man vad som rör sig i huvudena på dessa människor.
boo. ;((

Jag åkte hem till angie & lowie, tog nån öl och tog en taxi hem till johannes i sundbyberg, hängde där med ytterligare några till, hade trevligt. drog till nån krog som hette brunnen, kastade pil, drack en till öl, jens blev utslängd men kom in igen?? det vart fight, jag fick en ros som anna fått en snubbe, tappade bort alla människor eftersom dem sprang åt sjuttio olika håll så där satt jag ensam och övergiven tills jens kröp fram ur buskarna och vågade visa sig och jag sa " jag ska släpa dig i håret tills du ber om ursäkt " men sen kom jag på att han inte har ett hårstrå på skallen, :( hahaha! och då började han kalla mig för frida så då bytte jag ut "jens" mot "Håkan hemlin"..  tog tunnelbanan hem till anna och där var det party på fem personer. spelade in fula videos blabla. Skrattade så jag grät där ett tag.
Sen skulle jag sova och vad händer...? Helt plötsligt ligger jag under ett jävla tåg på järnvägsstationen, JENS började snarka fattar inte ens hur de är möjligt att snarka så mycket som den människan gör! Haha! det är för sjukt för att vara sant. Låg och skrek "JEEENS !!" hur länge som helst men intehörde han nåt, så somnade med musik i öronen, var omöjligt att sova haha!

hur som, vi hade en sjukt rolig kväll iallafall.
och jag hade en super bra helg i övrigt.

" Och jag kände mig som en liten hora när jag åt den där hamburgaren "
Mwahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0