Mina gamla favvojeans sitter numera som smäck!

Rev fram ett par gamla jeans ur garderoben och fick en smärre chock då jag INTE såg ut som en falukorv i dem utan dem sitter perfekt!!

Blev sjukt glad, jeans är verkligen min klädkod, är rätt trött på dessa leggings vilket självklart kan vara snyggt & lite slappare men jag har alltid varit en riktig sucker for jeans så känns super bra att jag kunde klämma på mig dessa med säkert tio cm mellan midja & byxlinningen. High five!! Haha!

Att sluta med chips,godis&läsk ger resultat! Trodde aldrig i min vildaste fantasi att det skulle gå att bara bojkotta allt skräp men tydligen, är rätt stolt över mig själv faktiskt! Förr åt jag jämt godis men nu äter jag typ ... Jordnötsringar nån enstaka gång och då menar jag väldigt sällan, haha! Tänkte att jag lite senare skulle göra en liten snabb uppdatering om vad jag har pysslat med sedan sista inlägget från 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0