Erikslunds shoppingcenter

Kan inte sova så slänger in dagens impulsköp från IKEA & lite andra inredningsbutiker.
Hade ingenting planerat idag, skulle tvättat egentligen men det lät roligare att dra till Erikslund och "titta" lite.. Haha! (då baby J skulle till sin pappa bl.a. & fixa sin nya telefon) så slängde mig på bussen och märkte tre timmar senare att jag kom ut med tre välfyllda kassar med prylar i. Så typiskt mig, hade tänkt köpa två kuddar ifrån början men sen slutar det med att jag har med mig halva Ikea hem.. Haha!!1

Minns att jag sprang runt på IKEA & va skitsur på mig själv och undrade hur jag kunde vara så dum att inte ta en vagn istället för en ful blå Ikea-PÅSE! snacka om årets ryggvärk efteråt så tog en taxi hem till stan igen tio minuter innan stängning också (20.00) haha!!

Det blev lite allt möjligt, ljuslyktor,plädar,tavlor,kuddar,fårfäll,krukor, blommor,roller (hunden ;( heh) en äggskivare osv haha bara bra grejer!

När jag kom hem var hjärtat hemma så jag lagade kasslerpasta som är så sjukt gott!
Sen var det bara att börja packa upp alla jädra påsar osv. Jocke tycker att jag är knäpp men han är inte ett dugg förvånad, hahaha!

Nehe sova nu så man orkar ta i tu med berget av tvätt i badrummet imorgonbitti (läs idag) herregud klockan är så mycket som 04.12....

Sov så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0