Kvällspass ikväll,yup!

Åå herregud!
Har världens mensvärk, huvudvärk och som om inte det vore nog har jag även dragit på mig världens förkylning.. Och sen ringde dom in för jobb ikväll och snälla Jennie säger ju inte nej, (skulle vara om jag ligger döende) haha jobbnarkomanen menar jag..
Jobbar ju som personlig assistent och han jag jobbat åt verkar inte bry sig så mycket så, han är bara glad att jag kan hoppa in & jobba.

Nu ska jag ta och äta lite frukost, jaa jag vet kl är över två men haha, har faktiskt nyss klivit upp ur badet, legat och kollat på unga mödrar hela förmiddagen( har fått någon nojja på det där programmet,hm) och baby sover som en stock, går ej att få liv i!

Nej snabba ryck nu, ska även hinna springa till försäkringskassan och hämta ett papper (tidsrapport) till jobbet osv.

Denna parfym unnade jag mig för några dagar sedan, luktar supergott dock rätt dyr.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0