NEW IN.

Det var ju verkligen igår hörrni! haha, har jobbat som en galning den senaste tiden/året så har verkligen inte haft någon som helst tid till att blogga. MEN nu försöker vi igen.
Anyways.

Låg i soffan och kikade runt lite bland mina favvo-internetbutiker och hittade en mysig stickad tjocktröja, (garderoben behöver fyllas på nu till hösten) sedan ett basic men endå stilrent vitt linne av märket D.brand.
 
Nöjd tjej.
Tidigare så sprang jag en snabbis nere på stan och svängde in hos frisören och köpte schampo & hårinpackning för mitt hår som sjunger på sista värsen, nej så illa är det inte haha! men det mår inte bra iallafall så hellre slänger jag ut lite mer pengar på ett bra schampo & inpackning för att mitt hår skall må bra istället för att köpa på ICA osv, ( inget fel i det, mer det att det är inte lika skonsamt ).

Svängde även in på lagerhaus och köpte två ris(tak)lampor till sovrummet & en till vardagsrummet.
Sen vart det att kila ner till igor och handla med mig mat hem till min lilla älskling som är lite halvt sjuk just nu, så jag slängde ihop hans favoriträtt (iallafall när jag lagar den) korvstroganoff och ris, (stavning?) haha! Då vart han glad, mitt lilla hjärta. Älskar honom så mycket!
 
 
 
 
 
 





Nu ska jag fortsätta att kika på unga mödrar på älsklingens applenörddator som jag inte begriper ett skit utav, jag har säkert installerat en fem sex program bara då jag skulle ladda ner dom här bilderna på datorn. Haha!1! ;( jaja man kan ju inte vara bäst på allt.
Kvällens dilemma är att jag vette sjutton hur jag ska kunna somna sen heller för J drar stockar efter sig och låter som ett jädra tröskverk, det är så tavlorna ramlar ner från väggarna haha ... booo! ;((
 
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0