Äppelpaj med vaniljsås!

Fick ett sådant otroligt sug efter äppelpaj, så jag drog på mig stövlarna och vinterjackan och traskade iväg till affären för att köpa ingredienser, men SJÄLVKLART glömmer man det viktigaste..., vaniljvispen!! Haha! Sån tur jag har världens bästa fiance som sprang ner till Ica för att köpa.. Skönt att bo på stan då det är så nära till allt, Ica ligger ju bara runt knuten.

Nu är det bara hoppas på att äppelpajen blir god, ringde mamma så hon fick guida mig haha!
Blir den inte god så skyller vi på henne!;) <3 nedå, världens bästa mamma, fick en superfin vinterjacka av henne igår när vi var på Erikslunds shoppingcenter, så glad och tacksam!

Nu kom älsklingen innanför dörren och äggklockan ringer, så nu blir det mys framför Tv:n med massa film och gott!

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0