Länge sedan..

Löshår & den perfekta kammen som reder ut alla tovor och knutar i håret och även ända nere i hårbotten, och hur supersmart är inte det när limfästena börjar "kladda" ihop sig?
För första gången ska jag beställa eget hår, vilket jag aldrig gjort tidigare, betalar alltid för mitt hår hos dominique då hon sätter i hår och gör själva jobbet vilket är rätt skönt för då slipper man ta några konsekvenser ifall man beställt fel färg * god in heaven * vilket jag hoppas att jag inte gjort, haha!

Men man får testa sig fram helt enkelt, men mest sugen är jag på deras borste TANGLE TEEZER, hoppas den funkar som den ska enl intruktioner med tanke på att jag har haft väldiga problems med det här att hårslingorna fastnar i varann sen när man ska reda ut det känns det som att hela håret trillar av haha.. usch vad hemskt.

Nu är det bara min söta frisör Domi som saknas.

PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0