Skärpning

Förstår inte varför jag blir så jädra dålig på att uppdatera, det är ju kul det här med blogg.. Känns som att man gör något vettigt tänkte jag säga men haha inte på det viset kanske..

Nu har jag iallafall hundrafemtioelva bollar i luften känns det som.. kan ju börja med tandläkaren imorgon kl 09.00.
* Jag ska börja plugga på distans eftersom jag har ett jobb att sköta så det går inte ihop annars.

* Börja gymma beach 2028 here we come! haha ;D

* Fixa körkortet, vilket innebär att jag måste skicka sms till min bror dagligen ang körning så det blir av nån/några dagar i veckan vilket ibland blir svårt eftersom han är en buissnessman.

*  köra över möbler både ifrån mamma & pappa eftersom jag är stor tjäj nu och bor tillsammans med min fästman J <3 så vill så gärna göra fint här hemma, eller finaRE kanske man ska säga.


* Fixa en massa papper

* Besöka sjukhuset femtio ggr för att lämna en massa prover (inget allvarligt) *pepparpeppar*
+ en massa andra saker ...
 


Så just nu vill jag bara gå och gömma mig, :) Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0